2.01.2012

88.70... İşte Yine Dönüm Noktası...

Akşam eve geldim ve tartıldım. 88.70
İşte yine aynı noktadayım, 88'e kadar inip tıkanıyorum sonra geri kilo alıyorum 87 olamadım bir türlü, kırılma noktam 87 olacak inanıyorum buna.
Dua edin siz de ne olur bu sefer 88 den 90 a doğru değil 88 den 85 e doğru hareket etsin şu baskül. :(
B-fite gidiyorum bu arada, bu hafta 2. haftam ama toplamda 3-4 kere anca gitmişimdir, çalışırken zor oluyor ikisini yürütmek ama yine de gitmeye gayret ediyorum. Mesela bu hafta hiç aksatmadım dün de bugün de gittim. İnşallah bu hafta hep gideceğim niyetim öyle.
Bir de hep XL beden alırdım herşeyimi, denemeden direk XL atardım alışveriş sepetime haftasonu L beden bir bluz aldım, denedim güzel oldu. :) Hatta bugün giydim bile çok beğendiler, ben de mutlu oldum tabeee.... :)))
78 kilo olsam var ya gayet normal gözükürüm şişko olmam dedim ya boyumun avantajını kullanıyorum yani önce olabildiğince kısa vadede 78 olmak daha sonra böyle yavaş yavaş 60 kilo olmak istiyorum.
Bu soğuk kış günlerinde diyet yapmak enerji almak için çikolata, tatlı yememek zor zanaat farkındayım o yüzden tüm diyet yapanların Allah yardımcısı olsun ve tüm benim gibi şişko hatunlar bir bir zayıflasın, herkes istediği kiloda olsun ve öylece kalsın istiyorum.

Hiç yorum yok: