1.02.2012

91.6 ile Start Verildi :)

Bir hafta daha müddet verdim kendime çünkü yiyesim geliyordu herşeyi.
Bekledim, dedim, başlayıp bozmaktansa gönlüm olsun sonra başlayayım ve bugün itibariyle başladım...
Sabah kalkınca tartıldım 91.6 kilo en son 93 kiloydum herşeyi de yedim aslında ama nasıl olduysa 91.6 geldim ve çok mutlu oldum, gerçi bikaç akşamdır doğru düzgün yemiyordum onun faydası olmuş olabilir.
Ne güzel 89'a düşmüştüm şimdi tekrar 91.6'dan startı veriyorum, hatta verdim bile. :(
Sabah kahvaltı yapmayı sevmediğimden 2 adet kuru kayısı yedim, hem şekerim dengelensin hem de mideme birşey gitsin diye, şimdiye kadar da yaklaşık yarım litre su içmişimdir, hepsi bu.
Öğlen sebze yemeği yedim, ufak bir dilim ekmek ve bir kaşık yoğurt ile birlikte.
Akşam da niyetim çorba yemek yine minik bir dilim ekmekle, yanına salata belki canım yapmak isterse.
Akşam olmadan da ara öğün yaparım kendime kepekli bisküvi yada meyve falan yerim.
Akşam 8'den sonra da koocaman bir fincan keyif kahvemi içerim ders çalışırken.:)
Şekersiz tabiki ...
Bakalım yarın sabah kaç kilo geleceğim? 89'a biran önce düşerim umarım tekrar, resmen psikolojik sınır oldu, 89'un altına düşemedim bi.
85 olsam var ya o zaman hissedilmeye başlar zayıfladığım aslında. 85 olana kadar epey bir zaman geçer tabi ama hayırlısı artık. :))
Sağlıcakla zayıf günlere ... :))

3 yorum:

tuğçe dedi ki...

tekrar yazmaya başlamana çok sevindim, zevkle okuyacağım her gün, her hafta,o kiloların senden gidişini :) Allah kolaylık versin :)

Emma dedi ki...

ne çok mutlu oldum yorumuna bi bilsen :))
dilerim giderler gerçekten çok sıkıldım artık hem de çok. :(
yorumun için teşekkürler, çok motive ediciydi gerçekten. :)

tuğçe dedi ki...

aynı duyguları paylaşıyor ve aynı şeylerle savaşıyorum, gazamız mübarek olsun :)