4.24.2011

10 gr. Vermişim :)))))

Bugün diyetimin 2. günü...
Öğlen tok karna tartıldım ve ta taamm... 92,90. :p
En azında bi 15-20 gr. vermişim bu da birşey değil mi? :)))
İnanıyorum bu sefer olacak gibi, birden mucize beklemiyorum zaten yatıyım kalkıyım erimiş olayım diye birşey yok.
Böyle yavaş yavaş gidecek bu kilolar biliyorum tekrar eskisi gibi 58-60lı kiloları görebileceğim inanıyorum. İnanırsak olur bence. ;)
Bugün tüm gün gezdim yarına yetiştirmem gereken ödevlerim var, çok yorgunum şuan, deli gibi gezdim, alış-veriş yaptım, o yüzden 2.günümden hepinize selam eder, derslerimin başına kaçarım. :)
Bu arada diyet arkadaşı arıyorum kendime... Bu zorlu yolda birbirimizi destekleyecek, pes ettiğimiz anlarda moral olacak kilolarından benim gibi bezmiş ve diyete başlamayı düşünenler varsa geri dönüşlerinizi bekliyor olacağım. :)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Kesinlikle pes etmemelisin..:)
Diyette süreklilik esas bildiğim kadarıyla..
Ben aşırı zayıf ve minyon biriyim ama,çevremden biliyorum..
Ve bir de eşimden :)
Ve olay biraz da beyinde bitiyor,az yemeye odaklanmaya çalışmalısın..
Ben hamilelik sonrası kilolarımı o şekilde verdim..
Bir dilim ekmekle doyarım diyorum doyuyorum.:)
Bir ekmeği yemeye odaklansam hiç şüphe yok yerim:)
Sana kolaylıklar diliyorum..

Emma dedi ki...

Çok teşekkür ederim böyle sözler duyunca hemen rınn rınnn gaza geliyorum hihihihi
Ne mutlu size ağız dolusu maşallah diyorum inşallah kilo probleminiz olmaz hiç darısıda hem benim hem de diğer şişkoşların başına :)))
Güzel yorumunuz çok mutlu etti beni hem de motive :)

deeptone dedi ki...

kolay gelsin. başarılar. desteklerim sizi.

Emma dedi ki...

deep çok ama çok teşekkürler şuan ihtiyacım olan tek şey destek sanıyorum. :))))

MonaLisa dedi ki...

tebrikleerr.. diyet yapmak fena azim ister.. bence yürüyüş filanda yapmalısınn (:

Emma dedi ki...

MonaLisa ahhh evet :) Çok doğru ama benim nefes almaya bile vaktim yok desem yeridir, sabah 8 akşam 9 non-stop bir koşturmacanın içindeyim. :(
Bu arada da fastfood beslenip fastkilo alıyorum. :(
Çok teşekkür ediyorum, aynen devam diyetime böyle güzel yorumlar aldıkça. :)