4.25.2011

3. Gün Sakin Sapma :)

Bugün 3.günüm, tartılmadım ama dayanamayıp zeytinyağlı dolma yedim. :(
Belli bir diyet listesi olsa diyet yapmak daha kolay olur aslında ama eve akşam 9'da geliyorum, sabah ve öğle yemeklerim çok sorun olmazda akşam yemeklerim büyük sıkıntı. O saatten sonra ne yersen kilo yapar ve ben hep o saatten sonra yiyorum hem de ne bulursam.
Kilolarımın sebebi de onlar zaten, akşam yenen onlarca şey, gün içinde yiyemediğim herşeyi akşam yiyorum homidi gırtlak. Sonra da şişiyorum. :(
İnternete baktım da amerikan kalp vakfı diyeti ve isveç diyeti diye 2 tane diyet var, epey kilo verdirmiş gerçekten yapanlara. Ben de mi onlara başlasam? Daha önce yapanlarınız oldu mu bu diyetlerden birini?

6 yorum:

deeptone dedi ki...

yazdığım diyeti uygulayın. inceleyin. ciddiye alın dediğimi. vermek istediğiniz kilo miktarı açısından size uygun gözüküyor.

schrödingerin kedisi dedi ki...

yorum yazmadan geçemedim valla :) öncelikle hoşgeldin emma :)

şimdi demişsin çok kilo veren var mıdır, varsa naptılar neettiler de verdiler kiloyu, paylaşabilirler mi acep diye. bunlardan biri benim :) ama açıkçası sana belli bi diyet listesi ya da şunu ye bunu ye tarzında direktifler veremem. şöyle ki, 2-3 sene öncesinde aşık oldum. akabinde iştahım ciddi anlamda kesildi ve epey bir kilo verdim. ama isteğim dışında oldu :) ha tabii, baktım kilo veriyorum, dedim schrödinger üstüne git sen bu işin. ve çok şükür bir daha da almadım. eskisi gibi yediğime dikkat etmiyorum artık ama açıkçası zaten yemekle çok zorum yoktur benim. benim olayım abur cuburlaydı.. hala da öyle :) kilo verdiğim dönemin en başlarında abur cuburu kesmiştim, tatlı yerine az kalorili dondurma falan yiyordum. çikolata, cips vs. yemiyordum. ama şu an her gün çikolatamı ya da bisküvimi yerim, tatlısız yapamam. kilo vermeden önce ayıptır söylemesi tatlının b.kunu çıkartıyordum ama :D artık öyle değilim, daha kararında yiyorum. çok da iştahım olmadığı için şu an kasmıyorum kendimi, rahatım. anlayacağın iş, o kiloyu verinceye kadar.. sabretmek gerek işte.

dedim ya, yemekle aram yoktu zaten ama pizza delisi birisiyimdir mesela. arkadaşlarımla dışardayken, onlar yanımda pizzaları birer ikişer götürürlerdi, bense çay söylerdim kendime. birkaç ay hiç bozmadan sürdürmüştüm bunu. bu benim için çok ciddi bir fedakarlıktı açıkçası. süper bir iradem vardı yani valla hiç alçak gönüllülük yapamiyciğim :D arkadaşlarımdan ayrılınca da eve giderdim, sağlıklı yemeğimi yerdim. sonra da kendimle gurur duyardım :) kolay değil, ama inan bana imkansız da değil. ben yaptım oldu sonuçta :)

kiloları birer ikişer ver, sonra zaten istesen de yiyemeyeceksin. çünkü aynada gördüğün süpersonik vücudun ve daha da güzelleşen yüzünün, sana yemeklerden daha çok haz verdiğini fark edeceksin. bu şekilde iradene hakim olabilirsin.

tekrardan çok kolay gelsin emma :) zor değil ama kesinlikle imkansız da değil. başarabilirsin inanıyorum ben ;)

Emma dedi ki...

deep hemen bakacağım şimdi diyete çok merak ettim, o kadar çok ihtiyacım var ki önerilere hemen ikna olabilirim çok teşekkür ederim. :)

schrödinger'in kedisi tüm yorumu tabir-i caizse soluksuz okudum ahh!evet biliyorum bu aşk sayesinde zayıflayan başka arkadaşlarım da oldu ama aşk kim ben kim? Bir dönem film seyrederken böyle aşktan yemeden içmeden kesilenleri görünce dalga geçerdim hep darısı başıma diye :p ama olmadı :( napalım kısmet :D pişman mıyız değiliz :))))
çok teşekkürler gerçekten güzel ve samimi yorumun için bence de herşey irade, şu an iradem tavanda sanırım. Hadi hayırlısı bakalım inşallah ben de birgün başarı hikayemi yazabilirim buraya. :)))
Rınn rınnn modundayım yine gaza geldim sayenizde :)))

schrödingerin kedisi dedi ki...

amanın ben napmışım öyle destan yazmışım :D hiç farkında değilim valla, kusura bakma diyeceğim ama faydası dokunduysa ne mutlu bana :)
bu arada ben şahsen kendi iradenle zayıflamanı tavsiye ederim, öylesi daha acısız :)
güzel haberlerini bekliyoruz :)

Emma dedi ki...

iyi ki yazmışsın schrödinger'in kedisi :)) çok mutlu ettin beni inan, zayıfladığım günleri bir göriyim bir göriyim ahhh ahhhhhhhhhh :)))
inşallah ben de güzel haberler vermek böyle dediğim gibi öncesi-sonrası fotolarımı koymak istiyorum :(

Adsız dedi ki...

neden olmasin:)